Liga klanu Redeemer

Opis forum


#1 2009-07-08 11:50:14

xkonikx

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-08
Posty: 19
Punktów :   

Oto Regulamin

1. # Rundy
Gra się 2 mapki do 12 rund w Ts i CT na jednej mapce


2. # Punktacja grupowa
Wygrana 3pkt
Remis 1pkt
Porażka 0pkt

3. # Mapy
>> de_dust2, de_nuke, de_cbble, de_inferno, de_cpl_mill, de_train

4. # Cheaty
Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry sÂą ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana z ligi. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 5 rund(od jednego buga).
.Trzeba również granie na 32 bitach !

5. # Skrypty
Nie wolno używać takich skryptów takich jak:
* no recoil
* bunnyhop
* burst fire
* 180 turn script
* awp fast zoom script

6. # Gracze
Każdy gracz musi grać w jednym zespole do końca ligi!


8. # W/O
Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu. Mam nadzieje że takich sytuacji bedzie jak najmniej.

9. # HLTV
Na każdym meczu powinno być HLTV. Gdy owego nie będzie, można nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz.

10. # Zachowanie graczy
Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów; traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena. (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).

11. # Serwer
Jeśli dwie drużyny przed meczem nie będą miały serwera, to działa to na niekorzyśćdwóch klanów. Proszę pisać na forum do któregoś admina na wiadomość prywatną w celu pożyczenia serwera lub pod numer gg: 8254711
Serwer na, którym będzie rozgrywany mecz musi mieć konfiguracje zgodna z ustawieniami w ligach typu HLC, ESL, CB.

12. # Czas podawania wynikó meczy
Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wynikółw meczy grupowych wynosi 2 godziny. Natomiast wyniki meczy poza grupowych należy podawac najpóźniej 10 min po zakończeniu meczu.

13. # Pierwszeństwo w zapisach
Warunki aby dany klan był zapisany w pierwszej kolejności to:
1. Klan non steam/steam + serwer
2. Klan non stea,/steam

14. # Ustawienia gracza
Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać:
- cl_updaterate 80-101
- cl_cmdrate 80-101
- cl_cmdbackup 2
- ex_interp 0.01 - 0.03
- fastsprite 0
- gl_max_size ≥ 256
- gl_picmip 0
- gl_playermip 0
- rate 20000-25000
Dozwolone są tylko i wyłącznie skrypty ułatwiające kupowanie ekwipunku i broni na początku każdej z rund.
Dozwolone modele - CS:CZ i CS 1.6

15. # Clan Leader każdego klanu
Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.

16.ZMIANY
W Meczu Mozna Przeprowadzic jedna Zmiane Na mape czyli 2 Zmienany W trakcie Calego meczu. Wyjść z serwera, któregoś z graczy i ponowene jego wejście jest traktowane jako zmiana.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pes-server.pun.pl www.zmanager.pun.pl www.21-kr.pun.pl www.aniolyciemnosci-u9.pun.pl www.autoboty.pun.pl